30 Mars

Måndag idag inte alls roligt.. Det är så himla segt i skolan också. Men idag fick jag reda på en mycket intressant sak. Martin i min klass hade vart på idol i helgen och sjungt,. Han hade gått vidare och ska sjunga för juryn i morgon. Jag kan ju vara helt ärlig och säga att han inte gick vidare för att han var bra utan tvärt om..

Min pappa fyller 40 nästa vecka och jag vet inte vad jag ska köpa. Vad kan man ge sin pappa tro? 40 också det är en ganska så big deal.  Det är så mycket enklare att köpa till sin mamma?  Killar i allmänhet är ju skitsvårt. Det är väl det enda bra med att jag inte har pojkvän.

Äntligen är mars snart slut, jag har varit drabbad utav otur hela mars. Det känns helt seriöst som om allt har blivit fel, jag hatar mars.

Jag är väldigt svag för Johnny Depp som pirat. Han är nog det sexigaste som finns, jag vet inte men de är hett med sunk.



Låt 1:
Den får mig att tänka på sommaren helt klart, jag tyckte att den var fruktansvärt värdelös de 3 första gångerna men efter det blev den riktigt bra.

Låt 2: Robinson låten den är ju bara för bra. Det var bra att rätt person åkte ut i lördagas. Det var hon som satt framför mig på planet, men jag undrar en sak vart var alla andra? De borde också åkt mitt plan tycker man ju för att alla åker nämligen hem samtidigt. Men men ja säger bara en sak GO golfinstruktören!

Låt 3: Den var också dålig de tre första gångerna tycker jag, men den spelades typ 4 gånger på radion från Strömstad till Trysil så den hann bli lite intressant.

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

köp en slips till din pappa ;P

2009-03-30 @ 19:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0