Barnvakt en liten stund mitt på dagen :)

O- Vad konstiga dina byxor känns.
E- Men det är sådana kondombyxor
O- Kondombyxor, kondombyxor haha Emma har kondombyxor

O - Dina tuttar ser ut som farmors skinkor.

O- Tjockis Mikael bla bla bla..
E, C - Men vad taskig du är Oskar, har du något emot tjocka männiksor?
O - Men han är jättetjock och har jätteliten snopp har Erik sagt!!

C- Vet du vem min kusin är i fyran?
O- Ja han mulade mig i onsdags...

C - Asså hur lång snopp har du då?
O - Det vet väl inte jag..
E - Jag har ett måttband i lådan!

O- Till sin pappa : Emma knäppte upp mitt skärp
E- Nej men Oskar det gjorde jag ju inte alls!

E, C-  Men vi är tillsammans.
O- Blää fyyy...
E,C- Pusssas
O- Blir plötsligt väldigt intresserad

O- Mamma, mamma mamma Emma och Camilla är lesbiska!!!! Och Julle med!!
Min mamma- Börjar dampa och säger att vi inte ska lura Oskar.
E, C- Men jo vi ska förlova oss.

O tittar på en av mina Marilyn Monroe tavlor och säger plötsligt: Hon måste ha stora bröstvårtor!
E, C- Va?
O- Jag vet inte vad jag tänkte på.

O- Jag har längre snopp än min bror!
C- Vilken av dom? Sebbe?
O- Nej Christoffer
C- Men det kan du inte ha!
O- Joho
C- Okej? Drog du i den då eller? Hur mycket längre hade han då? Några cm?
O- Nej inte ens det, inte ens 1 cm.
E, C- HAHAHHAHA


Hahah vilka dirty barnvakter vi är. Men jag ska köpa handbojor tills han kommer nästa gång, så kan jag sätta fast honom någon stanns när han blir to much.

Kommentarer
Postat av: caamcam

Hahahahahah så jäävla roligt !!!

2009-03-15 @ 11:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0