24 mars

Jag har haft lite mycket och tänka på och min blogg har blivit lidande. Men jag ska skärpa mig, men det var längesedan jag var seriös nu. Men det har hänt mycket sen sist.. Jag och Camy har till exempel vart i trysil och det var grymt roligt! Det såklart roligaste var afterskiin vi träffade ett härligt gäng svenska killar som jag har bilder på när de tvingade med mig och Camilla ut på golvet.

Sedan så fick jag en utvecklingsstörd bästis. Vi satt i bussen och fick värsta ögonkontakten med två killar men bussen kör förbi och stannar några meter bort vid en mongolid. Jag och Camilla blir väldigt intresserade och fnissar lite diskret. Mongolidkillen tittar då på oss (mig enligt Camy) och ler det STÖRSTA  bracefacesmilet jag sett i hela mitt liv, jag trodde att jag skulle avlida när hans pappa kollade in i bussen och se vad han log åt.  Han gick på bussen och vi sjönk ner lite, vi kände inte att vi ville ha sällskap.- Så han satte sig längst fram, sköönt tänkte jag och satte mig upp sedan kollade han bak och gud vad jag sjönk ner då! Hahahah

Och sist men inte minst killen på tåget. Vi hittade en fin kupé med 4 stycken fyra säten med bord. Vi hade ett fyrasäte + bord för oss själva galet nice. Så kommer det sedan en kille på och sätter sig mitt emot oss. Han glodde hela tiden men vi var inte så pepp efter våran härligt långa bussresa så vi satt och försökte sova. Efter ett tag så trodde han väl inte att vi såg honom så han började hålla på med lite intima saker eller vad man ska kalla det. Jag ¨såg det "tyvärr" inte men Camy var inte seg på att rapportera. Men hur som hellst när vi hade åkt tåg i en timma så går en dörrjävel sönder och vi står stilla länge och vi känner vi kommer missa bussen hem och börjar hetsa.- Sedan visar det sig att dörrjäveln satt på våran vagn och att vi skulle behöva byta vagn. Då började det regna svordomar från både våran sida och den svenska killens sida. Så vi svor tillsammans när Camilla sedan frågar killen om han vill ha hjälp med sina väskor. (Han hade galet mycket väskor och Camy var säkert sugen ;). Så vi hjälpte honom in i en fullspäckad vagn och fick tyvärr platser längst fram och han längst bak. Så vi satt och väntade hela resan på att vi skulle komma till Göteborg så vi skulle få prata mer med honom. Så när vi äntligen kom till Göteborg så hjälpte vi honom med väskorna och han ville ha hjälp enda till korvstället inne på terminalen.- Men precis utanför tågdörren står hans mamma och väntar. Han säger generat detta är min mamma hon kan ta väskorna. Hahahhhaha , såå fruktansvärt pinsamt. Hon typ men vad är det för son jag har som har tjejer till att bära hans väskor och massa,. Vi har nu tyvärr varken namn eller ålder :/.

Sen har det väl hänt en massa mer men jag vet inte vart jag ska börja. Jag provjobbade i kassan på Coop idag för första gången. Det gick bra och jag ska dit igen på torsdag :) I morgon är det praktik så nu ska jag sova.

Och i morgon är det...... VÅFFELDAGEN.

Puss och godnatt  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0