Fredrik

Jag borstade tänderna och gick och la mig och kom på att klockan kanske var lite väl lite för att sova så jag tänkte att jag kunde läsa lite på lite bloggar och expressen och sånt. Och hello no life  som jag är så hittade jag roliga webbtest som jag gjorde. Jag gjorde först ett med Misslyckade plastikoperationer där fick jag bara 14/20. Sedan tänkte jag men detta var ju roligt så jag gjorde ett vad kan du om Britney Spears också. Ochjag fick inte nog så jag gjorde även ett idolnördstest. Det gick bra, jag fick 13/15 och kollar man på procenten så är det det bästa någon fått:). Men såklart var det inga frågor om Ola :/.



------------------------------------------------------------------




Men vad har jag gjort annars idag då? Jo du jag cyklade hem efter skolan, kastade in väskan sedan kom farfar och hämtade mig. Jag ska låna pengar av min farmor för jag pratar inte med mina föräldrar än. Och det bästa av allt är att jag ska jobba av pengarna, idag så har jag storstädat. Jag har städat duschen och badrummet, ganska skoj men enformigt att gnubba väggarna med ståull. Men så värt det :)- För det börjar dra ihop sig, det är bara 5 dagar tills vi åker nu.

Den 24:e, 26:e mars och den 1 april så ska jag provjobba på Coop i Stenungsund i alla fall. De två första dagarna ska jag till och med sitta i kassan, fett kul :) Jag är redan nervös, haha pinsam är jag.

När jag kom hem så lekte jag även lite med min sis. Jag är inte så elak som man kan tro, jag var riktigt snäll idag. Sålänge ingen gör mig något så brukar jag inte heller göra något :)









I morgon är det praktik, jag känner mig opepp som vanligt. Jag menar hur kul är det att gå upp kvart över sex? Mycket tråkigt. Men i morgon morgon ska jag duscha med så det kommer bli STRESSIGT värre. Men i mrogon ska jag ju bussa med Carlie, om han inte sviker :).

Puss god natt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0