Kärlek

Ja nu var det tisdag igen, veckans värsta. Men idag var det en riktigt underbar dag. Jag har galet ont i halsen så jag gick på första lektionen (gympa) men jag var inte med jag körde lite badminton med min käraste. Sedan skulle ja med henne hem och hon skulle duscha och så. Men vi blev kvar vi orkade helt enkelt inte gå tillbaka till skolan, gud så busiga vi är. Men det var skönt vi var seriösa och gjorde lunch och myste. Men sedan skulle hon med sin mamma på bio, hon bar lämnade mig så jag fick ta mitt pick och pack och cykla hem i regnet :/-

Väl hemma så käkade jag lite sedan kom jag och mamma in på något och hon sa att jag hade damp, vilket jag såklart inte har. Så var det något så sa hon a alla som har någon bokstavskombination sover väldigt lite som bebisar, det gjorde du.- Jag tänkte att jag kanske blivit lite dampig nu på äldre dagar, men jag har tydligen altid varit ganska spec, nog kul.

Och efter den chocken/hårda smällen så träffade jag Lisa och vi gick på promenad och skvallrade fett mycket. Galet roligt är det faktiskt med skvaller. Och väldigt kul och träffa Lisa med för den delen, träffar inte henne allt för ofta :/. Vi var ute och gick trots att det regnade, cred på det. Och igår va jag och Linn ute med stavar och skvallra och snacka serious talk.

Idag var det sjöfartfest jag och Camy hade tänkt dra dit, men vi orkade inte. Men jag ska på artonårskalas på fredag jag är jäkligt peppad måste jag säga!

Igår var jag och Camy i stan tror jag, jag shoppa en fin tröja och ett linne på Gina. Ganska kul:) Men nog kul att jag har 390 kr kvar denna månaden och kommer ha 400 kr att betala i mobilräkning.... Ja något fel måste det vara på mig... Så ska jag klippa mig den 27e med, typ hej ÅNGEST.

I morgon har jag praktik med, undra hur seriös outfit jag ska ha. Jag tror jag ska vara stenhård och ha klänning. Men gud vad skönt de är och praktisera endå, jag menar skolan är det värsta som finns.

Min stackars älskling har nästan inga sms kvar heller så jag har ingen seriös smsvän. Jag smsar nästan aldrig med någon kul, folk bara slutar svara sådär. Funderar stenhårt på att inte ha gratis sms nästa månad och se om jag klarar av celibatet. Hade vart strongt :)

Jag ska snart med Camcam till fjällen, nästa söndag närmare bestämt. Det ska bli galet kul endå :). Jag är peppad till tusen . Men nu ska jag sova , det hade ju vart grymt nice om jag var pigg på praktiken. :)

Puss och kram  - Jag skulle faktiskt gärna vilja ha en pojkvän nu, men det är ju betydligt lättare sagt en gjort.. Men men jag har ju Camy. Kärlek






Kommentarer
Postat av: caammyy

du och jag mot världen ;) haha

syns säkert imorgon :) <3

2009-03-03 @ 22:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0