Hello no life

Idag kom jag hem från skolan, städade lite till på mitt rum, bäddade och sånt. Sedan när jag hade dammsugit kom jag på att jag kanske skulle vara lite hello no life och sjunga lite singstar själv. Jag måste säga att jag tycker jag är duktig, men idag gick de inte lika bra som vanligt. Men jag blev singstar i de helt klart seriösaste låtarna; Hit me baby one more time, Boten Anna och Vill ha dig i mörkret hos mig. Sedan så kom jag etta på några andra låtar tex Golden touch och Save tonight.

Sedan var jag ännu mer hello no life och skakade mattor och dammsög hela mellanvåningen, en sak är säkert när jag flyttar ska jag bo i en liten lägenhet. Stackars mina föräldrar endå som får dammsuga tre våningar, det är nog roligt.  Jag tycker det är jobbigt att dammsuga mitt rum och hur stort är det? Men förresten tro inte att jag gjorde det frivilligt, jag gjorde det endast för att ligga på + när jag ska tigga pengar.

Föresten i skolan idag, hahaha. Gud vad alla hatar mig och Camilla, helt galet. Haha det är lugnt,  hatar personen som dampa mest :) Stämningen i klassen är minst sagt UNDERBAR. Men i morgon ska jag till banken, det ska bli kul och jag ska sluta tidigare. Så ska jag hem och duscha sen ska jag ta bussen in till stan till min älskade :)

Men jag har fortfarande lite beslutsångest vad jag ska ha på mig i morgon, antingen leopard eller spetsleggnins. Men det löser sig väl i morgon skulle jag tro, men efter praktiken har jag bara mindre än en timma på mig på att duscha och göra mig i ordning. Det kommer jag aldrig hinna så jag får väl sminka mig på bussen och där i värsta fall. Tänkte ta med mig min kamera till och med. Får se om det blir några okej kort :). 

 Idag kom jag och Camy även fram till att alla killar har damp, okej kanske inte exakt alla men majoriteten. Eller så är det oss det är fel på, jag vet faktiskt inte. Det känns mer och mer som om det faktiskt är så. Det är nog kul. Jag hoppas verkligen att hon hittar på något roligt i morgon när jag är elak och lämnar henne. Men det är inte några killar där i morgon dit jag ska, det kommer bara vara upptagna killar och massa tjejer. Jag måste erkänna att jag faktiskt är nervös, tänk då hur nervös jag kommer vara i morgon.

Jag måste köpa en vårjacka, men jag hittar ingen. Jag kan ju inte gå runt med min fetmabollsjacka hur länge som hellst faktiskt. Men jag hittade en fin på Gina men den kunde jag såklart inte ha för den var för tight över brösten.

Jag skriver nog sen om jag kommer på något vettigt att skriva :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0