I love sundays...

Idag har jag vart så duktig så vart ute på promenad med Myra, min mammas kompis hund. Vi gick en riktig långpromenad och hittade till och med skog. Så klättrade vi i berg också jag kände mig verkligen som hello skogsmulle. Jag vill ha en hund, jag gillar skogsmullelivet.

Så gick vi förbi den nyöppnade hamburgegrejen och jag fattar inte hur de hade tänkt att de skulle gå runt med 2 "gatukök" i Skärhamn? Så träffade vi även allas våran favorit Carl Andersson och jag fick reda på hett skvaller :). Sen har jag hämnats på Victor på Facebook. Jag känner mig så elak, men jag gillar det skarpt.

När jag är ute och går så kommer jag på en massa bra saker som jag kan skriva om, men de försvinner tyvärr när jag kommer till datorn. Men igår såg jag och Camcam en kändis, ingen mindre än LEIF "LOKET" OLSSON. Jag och Camy var igår och kollade på en galet bra film på bio. Jag rekomenderar den om du är tjej eller bög eller bara lite tjejig :). Och jävlar vad snygg huvudrollen var, jag trodde seriöst att jag skulle dö. Honom hade jag ju inte tackat nej till, men ska jag vara ärlig tror jag att jag hade tappat talförmågan och blushat som en idiot om jag träffade honom.


 


<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

tycker om dig min vän :) de va jag som såg "kändisen" btw ;)

2009-03-29 @ 22:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0