1 mars

Finns det något värre än söndagar? Jag tror faktiskt inte det. Och näst efter det kommer prov på måndagar, det är galet tråkigt. Och idag fanns det en hel del ångestmoment också. När jag ligger med datorn i sängen och är inne på msn och kollar runt lite och så, så ringder det helt plötsligt med dolt nummer. Fan ringer de redan är min tanke och överväger att inte svara, men jag svarade och det var fan polisen. Gud i himmelen vad mitt härta slog fort då. Hon frågade vad jag hade sett i fredags när Martin blev misshandlad. Jag såg nästan inget så jag sa ju såklart det, men hon tjatade så galet länge. Så sa hon så du och Camy var där inne och gick ut och det blev slagsmål? Så  kom jag på hur jävla smart är det att säga att jag var inne när jag inte är 18. Men hon sa inget när jag uppgav mitt personnummer som tur var. Så frågade hon om mitt hemnummer, jag gav henne de men bad henne ringa på mobilen. Hon sa att hon ringer på min mobil för jag är myndig. Hur hon nu tänkte. Så ringde hon upp Camy efter och då kom hon på att vi inte alls var myndiga, men hon skulle tydligen inte ringa våra föräldrar endå för vi fyller snart 18. Helt amazing, så nervös har jag nog aldrig varit, och jag är den nervösaste människan som finns. Jag bet tyvärr av alla mina naglar med, det är inte okej.

Men jag har försökt att tänka på annar och plugga på den underbara företagsekonomin, men utan några större framgångar. Det går verkligen inte in. Men imorgon ska jag och Camcam in till Göteborg, jag längtar :D








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0