Måndag

Carlie hur kunde du se mig på bussen påväg hem? Från praktiken eller mot Göteborg?

Idag så var det ett gäng "byggkillar" som byggde på Eriks livs. Fyfan vad najs tänkte jag sådär tidigt på morgonkvisten. När jag kom närmare så såg jag dock att det inte var några killar, det var pensionärer.. Nej jag blev inte alls besviken..... 

Nu ska jag strax till fjällen med min käraste, gud vad det ska bli skönt att komma här ifrån och missa skolan också. Men inte för jag ska åka skidor men endå, jag menar det blir säkert trevligt. Hoppas jag blir brun:)

Idag ska jag på jobbintervjue, jag är galet nervös. Jag har skam läst en bok om hur man ska uppföra sig. Helt sinnes, jag har lite ångest om vad jag ska ha på mig också. Man måste ju se seriös ut också, jag menar ofta de vill ha någon jobbig fjorsbrud jobbande hos sig? Helt galet och jag pratar inte med mina päron, och de är ju lite synd annars hade jag kunnat fråga mamma om råd. Men om de frågar varför söker du detta jobbet? Vad skam ska man svara då? Typ jag sökte många och sökte här för att jag måste ha ett sommarjobb.

Idag skulle jag cykla till skolan som vanligt, men när jag var vid thaien upptäckte jag att det var galet lite luft i mitt bakdäck + att det var motvind. Så jag vände och cyklade hem och tog bussen. Lite pinsamt att åka bussen i mysbralls och sunk när man åker bara några hållplatser. Typ piiinsamt.

Jag kan ju skriva sen och säga hur intervjuen gick, men jag som är så trevlig det går nog bra.



Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0