Lite senare :)

Camy sa till mig herromdagen att man blir deppig av att kolla på kärleksserier som till exempel One tree hill och sånt. Det är sant, men jag följer tyvärr inte någon serie just för tillfället (förrutom Den rätte för Rosing då såklart). Men jag kom på det nu att om man lyssnar på kärlekslåtar så blir man också lite ledsen i ögat faktisk. Men det är endå inte som på tv där allt alltid slutar lyckligt. Jag har inte tur i spel men har ännu mindre tur i kärlek. Det är inte lätt . :)

Jag sa senast igår att jag ville gifta mig. Då tänker jag mig ett stort fint bröllop i kyrkan, med massa blommor och en fin klänning. Det låter helt sagolikt, jag skulle aldrig göra som mina föräldrar och gifta mig i hemlighet och borgligt. Jag tror inte på gud ett dugg, men ska man gifta sig ska man göra det på riktigt i kyrkan. Men satt precis och åt våfflor och pappa pratade i telefon där han då kallar min mamma för "fru Johansson". Det låter inte direkt romantiskt och han säger antligen det eller krögarfrun till henne. Och mamma herself hon kallar alltid pappa för Örjan. Låter det inte hemskt tråkigt? Okej att jag inte hade klarat av att de hade gått runt och sagt översöta saker till varandra. Och en annan fråga är dom ens kära? Och så tänker man på äldre människor som till exempel farmor och farfar är de fortfarande kära? Jag misstänker att man hinner förändras en jäkla massa under sina år tillsammans. Ibland har jag tänkt håller de ihop bara för att de har barn ihop`? Det är komplicerat, jag vill inte gifta mig för att sedan skilja mig efter några år heller. Jag vet faktiskt inte om jag tror på evig kärlek. Jag kan tänka mig att man många gånger håller ihop för barnens skull, så det problemet lär jag inte ha (jag vill inte ha barn). Men den stora frågan är kommer jag någon gång att hitta någon som jag vill gifta mig med, eller rättare sagt sågon som vill gifta sig med mig?

I morgon åker Linn till Frankrike och Pappa och hans kompisar till Scotland. Men jag ska stanna kvar här :/ . Fast jag ska in till fastlandet;) I morgon ska jag faktiskt provjobba i kassan på Coop igen och efter det så är det VIP kväll på Gina. Och på fredag, då händer det grejer! Då ska ja klippa mig och färga håret, det är på tiden-..





Denna låten är ganska bra.

Kommentarer
Postat av: cammyyy

give me more dirty things

2009-03-26 @ 13:37:21
Postat av: Frida

Natur B är rätt svårt om man har en dålig lärare. det har jag nämligen..;)



Men de handlar om celler, gentektik, kol och sånt..

2009-03-26 @ 17:53:02
URL: http://fridajivby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0