Senare :)

Tjoho och äntligen får man väl säga så kommer det artister som jag faktiskt känner till, till hultan. Det var ju på tiden, i början när vi hade beställt våra biljetter så droppade det in en hel del band, varav 99,9 % som jag aldrig hade hört talats om. Men riktigt pepp med; The killers, Erik Hassel, A Camp, Franz Ferdinand, Markus Krunegård och Sahara Hotnights. Men det hade ju inte vart helt fel med Håkan Hellström asså, han ska spela på Peace and love i Borlänge har jag för mig.

Nu när jag kom hem från skolan så ställde jag mig och lagade mat och lekte med Kalle sen kom jag på att shiit jag måste städa, Gick ner på mitt rum och tänkte ja städa är ju inte så kul. Hittade en nagelsax och min nagelbandsolja så det är väl ungefär det som jag har ägnat mig åt. Så tycker jag min dator är väldigt seg så jag raderade hur mycket bilder som hellst, men den blev inte snabbare för det :(

I morgon är det praktik, det ska bli kul men jag vet inte vad jag ska ha på mig. Första april dagen till ära. Så nu verkar det som om helgens planer redan har kraschat. Men får hoppas att det hinner ordna upp sig tills på fredag. Snart är det sommarlov om närmare bestämt 78 dagar! Gud vad skönt det blir så är det bara ett år tills studenten, jag kan inte längta mer.

Jag sitter just nu och kollar på facebook, herre gud vad folk lägger in bilder. Jag är ju hur dålig som hellst på att ta kort och ännu sämre på att lägga in. De enda korten som finns på mig på fb är ju fjorskort. Men det är för om de är så att det tas kort så är det antingen jag som tar korten eller så gömmer jag mig helt enkelt. SKärpning.






<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0