senare

Okej skriver nu lite bakvänt. Hahah, men i fredags hade iaf min älskade vän Micha 18 års kalas, och jag tog två under hela kvällen. Men kommer bara att lägga upp ett som fashinerade mig.


Totalt helt crazy,  amazing typ-

Sedan dagen efter i lördags så var jag med Micha på volleyboll match hela dagen, först spela killar de va skoj, 6an va sexig. Sen spela Michas lag. Mötte även upp Camcam så hon kom också förbi :).
Jag har även kort på det, men det är långtifrån kort så det är inte så himla roligt.


Och igår va ingen kul dag alls, jag har inte pratat med mina päron sen i fredags och igår åkte idioterna till lysekil utan mig. Och vi had eingen mat hemma så jag var ju så lagom pepp på att laga mat så jag hittade en påse bantningspulver. Vaniljsmak, första 2 klunkarna var goda. Sedan blev det ganska blää. Jag rörde ju inte ut sen så bra heller, men i början smakade den vaniljkräm. Najs.



Intervjuen gick bra idag föresten. Men tänk dig att jag sitter på ett bord och de sitter tre personer på andra sidan och verkligen synar dig. Inte helt kul kanske, men jag tabbade mig en gång. Men jag kunde som tur var prata mig ur det. Och så var det en fråga jag inte kunde svara på först heller, helt galet. Jag var så in i helvete nervös. Så i slutet när nervositeten släppte fick jag så galet ont i huvudet, trodde det skulle explodera när jag satt där och log och nickade. Jag ska iaf snart provjobba, jag ska ringa dem i morgon och bestämma dag och tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0