Orust ?

Hahah , Camilla dirty information var det, jag är ledsen jag har inget nytt att förmedla. Men jag är så pirrig i magen nu så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Jag är så töntig.

Idag har jag haft massa "upplevelser" först vaknade jag mitt i natten och upptäckte att det vart strömavbrott sedan när jag tittar ut ser jag att de är MINST 10 cm snö på marken. Och så gick praktiken som en dans och jag tog 352 från Kålleträsk till Stenungsund. Bara de att när jag gått på bussen kör den åt fel håll och kör till ställen jag aldrig har vart på innan. Men så cool som jag var kunde jag ju bara inte med att fråga om jag satt på fel buss, bussen var sedan helt plötsligt i Hjälteby. Jag trodde det låg på Orust, ganska pinsamt. Jag trodde såklart jag vart på hela Tjörn, men tydligen inte. Bussen kom helt hux flux upp i Häggvall också sedan fortsatte den till Stenungsund. Jag hann till min klipptid som tur var, och nu är mitt hår KORT och BLONT., Men inte sprutblont som tur är :) Men så jäkla kort, jag kan knappt sätta upp det.

Sedan kom jag hem och käkade mat och laddade inför ikväll, men inget verkade hända så jag har vart hello no life och kollat på webbtv på min dator.

Kommentarer
Postat av: Frida

Lägg ut ett kort på din nya frisyr :) så man får se.:)

2009-03-28 @ 10:13:20
URL: http://fridajivby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0