Öroninflamation

Med tanke på att jag har vart hemma nästan exakt hela dagen finns det inget att säga. Men förut gjorde jag en kul sak, jag kollade på repriserna för den rätte för Rosing. Jag har sett första avsnittet, så jag såg de två senaste. Gud i himelen, det är ju det bästa som gått på tv näst efter Miami Ink. Jag kan ju inte direkt påstå att Linda Rosing är någon förebild, hon verkar dum i huvudet. Men gud vad underhållande programmet är. Hugo som är snygga´st i programmet är bara 19 år och Linda är skam 35 år. Hennes dotter Melissa är 15, det hade ju vart normalare om hon var tillsammans med Hugo. Men men, hon får ju ragga på vem hon vill det är spännande att titta på- Men inte ens hon kan väl vara så dum att hon tror att hon kan hitta kärleken i ett sådant program? Jag menar det känns hur oseriöst som hellst, hade jag vart kille och tyckt hon var snygg hade jag med sökt. De är klart att de bara söker för att hon är kändis. Hon skämmer dock ut sina barn. Jag kan kanske inte påstå att jag tror på kärlek överhuvudtaget. Men om du inte har sett det så kommer det klockan 9 på tisdagar på 5an om jag inte minns fel och klippen finns på http://kanal5.se så du kan se dem om och om igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0