Nej nej jag väntar inte alls..

Jag brukar ju numera drömma mardrömmar om att jag blir konfronterad. Men idag var det mardrömmarnas mardröm. Jag drömde att min syster hade sex i min säng, i min nybäddade säng. Och jag tänker inte skriva vem killen var, men snygg är han fan inte. Det var så vidrigt va, lakanen var helt äckliga. Jag vaknade efter det och då var klockan 5,15, när jag upptäckte att det var en mardröm kändes det hur bra som hellst. Men jag tror jag behåller de äckliga detaljerna i mitt huvud. Frågan är om jag ska berätta det för henne?

Sen ska jag in till stan, det ska bli roligt jag är peppad. Men nu först praktik, och på bussen ska jag sitta med allas våran favorit Carl Andersson. Jag har en känsla av att jag kommer hinna berätta hela min livshistoria på vägen till Kålleträsk, och resan dit tar väl en kvart. Men tro inte att det är för att min livshistoia är kort som jag hinner berätta. Nej nej det är för jag pratar galet snabbt och OAVBRUTET. Stackars Carlie jag brukar tjöta hål i huvudet på honom när vi bussar tillsammans. Jag pratar för mycket, jag kan berätta allt för en människa första gången jag träffar den. Det är inte normalt, när jag gick på bonneskolan och hade vart och solat så missade jag sista bussen. Då fick jag ringa taxi och jag hann berätta hela min livshistoria för taxichaffisen. Han frågade varför jag solade när jag gick på bonneskola. Det var ganska diskrimenerande tycker jag. Men jag svarade, TYCKER DU JAG SER UT SOM EN BONDE? (Det var på den tiden jag var ganska fjortis). Men det tyckte han som tur inte.

Men nu ska jag nog ta och sminka mig lite till och kanske klä på mig. Jag kanske borde packa min väska med, men det kan jag göra sen. Camcam ska ta samma buss som mig in till Göteborg. Hon ska byta en tröja och köpa världshistoriens snyggaste bh och trosor. Galet, om hon är villig så tar jag kort på henne och lägger ut bilder :).

Pusss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0