Galet galet galet

Pappa hade precis vart på Ica men glömt köpa apelsiner och äpplen (mamma är "beroende" av jos på morgonen så det var viktigt). Men palla tänkte jag, men så slog det mig att ja kommer behöva pengar till fjällen så jag erbjöd mig så snällt. Med tanke på att jag bor i en liten håla tänkte jag att jag kan ju gå som jag är; nylonstrumpbyxor, en ful sovtshirt och BLÅA strumpor och en tröja. Men ja tog såklart på mig min fetma jacka halsduk och så tog ja mina walkingskor. Redan vid lashen (2 min ifrån mig typ) så började jag få ångest och tänkte tänk om någon ser mig nu... Och galet kallt var det med, men jag tänkte ingen har dött av lite kyla- Jag kom till Ica och det var dött och jag kände att kusten var klar jag kunde slinka in. Jag plockade lite äpplen och apelsiner och kände hur trött jag var gick där sexigt med en påse i varje hand. Och så ser jag honom (tror jag). Den näst snyggaste killen jag är vän med på facebook. Jag trodde helt seriöst att jag skulle skämmas ihjäl. Och alla som känner mig vet att jag blir RÖD i ansiktet när jag skäms- SLutet är nära tänker jag och smiter in vid kaffet. Men då såg jag att jag hade sett fel de var hans syster och andra killar.

Vilken känsla, jag går till kassan pratar lite med Frida. Så går jag ut och tänker att det är för bra för att vara sant, väl hemma 15 sekunder från mitt hus.- Så hoppar en 10 poängskille ur en bil tillsammans med min granne som var snygg men var ful men nu var han snygg- Dom glodde sönder, herre gud vad jag skämdes. Inte nog med att ja hade sveriges fulaste kläder på mig jag sjöng ju såklart med... Tro inte att ja är så fjors att jag får ångest och visa mig i fula kläder, detta var lite once in a lifetime. Matchingen var inte att leka med.. 

Det blev ingen spinning, ingen lång promenad heller vad tjock jag är. Jag är sugen på pannkakor nu faktiskt, men jag är inte så bra på det. :/

278 dagar kvar..

Pussssssssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0