Den allmänna pensionen :)

Idag gjorde jag en pinsam upptäckt. Jag åt frukost vid köksbordet för första gången på år och dar, och där låg ett sådant orange kuvert. Oöppnat var det också jag tänkte vilket stolpskott ofta man inte öppnar sina brev. Var tvungen att kolla om det var min mammas eller pappas. Men det var fan till mig, jag hade altså helt seriöst fått ett kuvert om pensionsspar. Helt galet med tanke på att man ska vara 18 för att börja pensionsspara (har jag för mig). Fan vad jag känner mig gammal, ska jag börja pensionsspara med mina 1050 i månaden? Hur tänkte de då? Hahah galet.





Just nu har jag och Camcam väldigt roligt, vi kollar på printscreenade klasskort. Och jag ska få mer idag också, galet kul. Hello no life. Jag är  frisk idag föresten, satte klockan på 5 i 8 så jag skulle ringa vårdcentralen, men jag mådde hur bra som hellst idag. Vi hade planer att åka in till IKEA idag men det blir inget med det, vi måste packa !

Kommentarer
Postat av: caammy

snart söndag du :) ´tiden går fort ! <3

2009-03-12 @ 14:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0