31 mars

Idag hade vi buffertdag i skolan, det är en värdelös dag när du ska ta igen det som du har missat. Det är inga lärare här som håller i lektionen så det är ju olika seriöst för olika människor. Tyvärr måste jag säga att jag kanske inte tillhörde de seriösaste. Men jag och Camcam har i alla fall börjat på en matsedel för nästa vecka. För vi ska bo borta hela lovet och passa ett stall, så då får vi också laga mat själva. Det ska bli spännande och jag misstänker att det blir så att vi lagar mat varannan dag. Så på måndag ska vi in till Stenungsund och storshoppa.

Har inte planerat allt för mycket inför dagen, bara att jag ska gå ut och gå med Lisa klockan åtta. Jag kom på nu att jag kanske borde åka in till Göteborg och kolla på present till pappa. Men jag kom på att Julia har mitt busskort. Jag börjar få lite ångest nu, han fyller den 8e vilket är på onsdagen tror jag. Och jo visst man kan köpa en slips till sin pappa, men min pappa har slips MAX två gånger om året. Så jag tror inte att han hade blivit glad, jag funderar på att köpa en prenumeration på antingen Larsson eller typ någon biltidning. Men hur kul är det då? Jag får fråga Julia så kanske vi kan köpa något tillsammans. Fick ju studiebidrag idag :)

Men nu ska jag ha spanska så jag skriver mer sen :)

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0