25 mars

Ja och idag blev jag då utnämd till årets fjortis och det var tydligen synd om killen jag satt brevid (Carl Andersson). Varför har jag ingen aning. Men den fina nomineringen fick jag av stolpskottet som satt snett framför mig, jag har aldrig sagt ett ord till killen. Han smsade i alla fall Linn och skrev detta. Okej att jag blev sur men skitsamma.

Nu ska strax ut och övningsköra med pappa, när gjorde jag det senast tro? Grymt längesedan i alla fall. Men först tänkte jag ringa Victor och säga grattis för han fyller år idag. Och efter det så ska jag på spinning.

Puss så länge

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha fniss hahha fniss

2009-03-25 @ 17:18:00
Postat av: Anonym

Hahahahaa vem var det??? ;) messa vem det var till mig ;)

2009-03-25 @ 19:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0