orsdag 17,32

Idag när jag skulle till jobbet runt 07,45 i morse regnade det något helt kopiöst så jag tänkte att det var smart att ha så lite kläder som möjligt p¨å sig. Därav min lättklädda outfit :) Jag höll på att krocka med golfbilen idag! Jag är så grym på att köra! Nej men det är inte det att jag är dålig utan det är ju så lätt att köra. Och när det är det så gör man gärna andra saker samtidigt som till exempel: tar kort, smsar, sjunger och tittar på hästar med mera. Det var några bankillar som höll på att köra in i mig med en stor traktor. Jag skrek som en jäkla gnu och de bara satt där och asgarvade åt mig. Nog snällt. (La upp en bild på dagens härliga åk)






Jag tror jag håller på att bli sjuk, jag nyser hela tiden. Jag har inte tid att bli sjuk nu jag ska ju jobba hela sommaren! Men förresten är det någon som vet varför mördarsniglar och skogssniglar har ett lufthål på sidan ?





Det känns verkligen som om det är fredag idag! Men det är minsann fredag i morgon sen så är det ju MIDSOMMAR också :D, Och för en gångs skull är dagen planerad!

Puss så länge nu ska jag städa !

Kommentarer
Postat av: 666

Du ar hot hot hot. Me like. Grrrr. Du svarar ju inte pa msn!

2009-06-18 @ 20:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0