Måndag, världens bästa måndag?

Idag är det första egentliga dagen på sommarlovet, det känns konstigt. Det känns inte som vanligt, jag tror att det beror på att jag har blivit äldre och att jag jobbar som en köttad gnu. Har jobbat hela dagen idag också. Skämde inte ut mig direkt, men ganska indirekt tror jag. Jag har verkligen problem med att jag blushar. Sist när några fula killar var och luncha råkade jag blusha grymt mycket, och så kom dom idag igen och jag lovar att de tittade konstigt på mig! Så jag blushade igen, pinsamt de tror säkert jag tycker att de var snygga. Galet pinsam är jag.

Jag vet varför jag är tjock, när jag jobbar så kan jag inte motstå och smaka på allt som ser gott ut. Och för mig går det verkligen inte att baka och laga mat utan att smaka. Och smakar man vill man ha mer, det är en ond cirkel. Jag borde verkligen inte jobba med mat! Men det är inget som jag planerar att göra i framtiden och jag ska ju inte vara jätte mycket hos pappa i sommar endå så.

Jag är så fruktansvärt trött nu, både i huvudet och i fötterna. En sak som är bra när man jobbar där uppe är att man får springa en himla massa, man står aldrig stilla.

Oj jag var ju på spinning i morse, gick upp kvart över sex och så åkte vi halv sju. Sju började helvetet, helt seriöst det var bland det värsta jag varit med om. Jag har vart på morgonspinningen innan men jag kommer inte ihåg att det var så jävligt. Nu lär du tänka, fan vad tjock/lat hon är. Men icke det var inte det jag menade. Jag menade musiken, det var nån jävla orkestermusik. Jag trodde jag skulle få ett nervsammambrott där inne. Jag blev så aggressiv av den musiken att jag fick gå ut 5 min innan det var slut. Jag blir jävligt aggressiv av sådan musik, jag visste inte vad jag skulle ta mig till. Jag försökte att sjunga för mig själv, men det gick ju inte sen när man började att flåsa. Det är helt omöjligt att cykla till slowmotion musik utan sång. Det var det värsta på flera dagar. Jag blir bara peppad av bra musik man kan eller dunka dunka. Jag berättade för pappa och konstigt nog förstod han mig, han sa att så känner han när han lyssnar på Håkan Hellström. Jag tycker synd om honom och tänker herdanefter inte spela Håkan när pappa är hemma!

Men ett problem återstår, VAD SKA JAG GÖRA PÅ MIDSOMMAR? Jag har inte en aning, jag ska vara med Linn och Camilla men vad vi ska göra vet jag inte. Jag vill festa, det var väldigt längesedan jag gjorde det! Vad ska du göra på midsommar?

Idag kommer det något på trean klockan 20,00. Jag tror det var något om svärmödrar och sönernas flickvänner. Jag vet inte jag har aldrig sett det, men jag har skrivit att jag ska se på tv i kväll och jag tror att det är det ;)

Jag hittade inte världens bästa reklam som jag pratade om igår. Men den som jag syftade på är såklart eko rappen från Coop. Hittade tyvärr inte den någon stanns, men den var ju helt underbar. Men den gamla telenor reklamen : Do you have facebook? Ligger absolut på en säker tredjeplats!

Trodde att jag skulle få lön ifrån Coop idag, men sådan tur hade jag såklart inte. Så jag får väl vänta tills den 27e, bara 11 dagar kvar idag!

Jag ska bara vara ledig en dag denna veckan, nämligen lördagen! Men i morgon jobbar jag bara kväll och på fredag jobbar jag bara på dagen så det är inte så himla synd om mig trots allt. Det börjar dra ihop sig nu, snart ska jag Hanna och min sötiz-Camy till Hultsfredsfestivalen!



Valde en riktigt söt kulturell (halv)nakenbads bild ifrån den gamla goda tiden. Här är Camilla med Tompa och de ex ex sjöfartarna Styrsö, Ebbe och Källe.

Och avslutningsvis nu några bilder ifrån mitt varamaste nyårsfirande ever. Saknar paradiset!





Förresten !!! Vet du hur man kan göra sin dator snabbare? Jag tänkte man kan kanske lämna in den och få den fixad? Min datar är så fruktansvärt onödigt långsam!


<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilket sjukt långt inlägg :) välidgt skoj, glömde dock av vad jag skulle skriva när jag läst klart. Sexig bild, btw. saknar den tiden som fan.

hultan snart ja :D jävligt skoj!

vi syns på onsdag hoppas jag :) hade tänkt komma in å handla av dig då efter bakkursen <333

2009-06-15 @ 20:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0