åt helvete

Dagar av lycka är garanterat över. Dagen började bra jag gick ut och gick, köpte smink för mina sista slantar. Men sen kom jag till skolan och där var alla idioterna.Igår smsade jag alla i klassen jag har mobil nummer till, 4 pers. Och inte en jävel svarade på smset. Men a när ja då kommer till skolan så säger en av dom : Jag hade inga pengar så kunde inte svara på ditt sms. Jävla bullshit är vad de är! De andra 3 då? det är fan bara att ringa från hemtelefonen?. De sa fan inte ens något. Men av dom var iaf inne på msn dagen innan och svarade. Men en annan av dom svara fan inte ens på msn. Fyfan vad jag hatar min klass. Inte alla men jävligt många.  Det är inte första gången det händer, heller. Inte bara allt sånt /ignore utan även kommentarer. Men när de är de som undrar något då passar det utmärkt att ringa eller smsa mej. Men alla i min klass är inte dumma i huvudet, de finns några hästtjejer och sen min Camilla då.

Sen fick jag en påminnelse från skatteverket att ja inte lämnat in min deklaration och böter på 1000 kr för det. Men jag har lämnat in den för läääääääääänge sen. Men då grät jag en skvätt för att allt känns jävligt jobbigt nu. Vill bara sova bort allt.

Men jag fick i alla fall MVG i historia A. Det var kul !

Nu ska ja sova puss

Kommentarer
Postat av: camilla

ah fy fan för allt just nu :S men vi får käpa på tillsammans :)

2009-06-11 @ 20:29:24
Postat av: Anonym

Ursäkta :O // Sara...

2009-06-12 @ 17:12:25
Postat av: Patrick

Vet du vad ditt problem är? Du tror att du är himla mycket bättre än alla andra. Jag hade inga pengar på min mobil och min hemtelefon är spärrad för Mobil nr. Fattar inte ens varför jag förklarar mig för dig. Men du är inte alltid så himla tyst själv. Typ om ingmar pratar så kan du och camilla säga " ofta man orkar lyssna, den här skolan suger " Tänk efter lite hur du är innan du dömer alla andra. Jag vet att jag inte är överdrivet trevlig hela tiden. Men du kanske inte alltid förtjänar att man ska vara trevlig mot dig.

Så läs och förstå att problemet kanske inte är alla andra...

Ha en trevlig fucking sommar -.-

2009-06-13 @ 13:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0