Torsdag 1039

Helvete , nu har jag gjort det mest smärtsamma som jag gjort frivilligt i hela mitt liv,. Min mamma har en epilator, men med tanke på min låga smärtgräns är det inget för mig. Men jag skulle vara stenhård idag och tänkte men det klarar jag det här. Så jag epilerade mina armhålor. Herre min skapare. Det blöder och så nu, men det är iaf hårfritt. Jag kommer aldrig att göra om det! Vi förstår alla att det måste göra fett ont att vaxa. Men detta är ju precis samma sak förutom att det går långsamt och du styr den själv. Men vax är det ju AJJJJ sen är det över. Shit vad stolt jag är över mig själv nu. Men jag klarar fortfarande inte att epilera benen, det är alldelles för stora ytor !

Jobbar 14- 19 idag på coop, bara kassa ! Det gillar i !

Igår tog ja och Linn och pappa en tripp till herröbåge efter jobbet. SÅÅ skönt !!

<3

Kommentarer
Postat av: 666

haha, du e rolig du

2009-06-29 @ 00:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0