Söndag 10,23

Varför vaknar man alltid tidigt när man väl får sova? Jag börjar klockan ett och mamma ska till och med köra mig idag. Varför sökte jag sommarjobb i Stenungsund? Det går inte en enda buss som passar med mina jobbtider! I morgon tror jag jag börjar klockan 6 också. SKJUT MIG! Jag tänkte dock smsa Linns pappa och fråga när han börjar så kanske jag kan ¨få åka med. Om nu inte Annette ändrade mina tider så jag började halv 7 alla dagar i stället så jag kan ta den första busseN!

Igår när vi tittade i resekataloger så blev jag riktigt sugen på att åka utomlands nu sista veckan på sommarlovet. Jag tror de andra blev ganska taggade de också. Hade ju varit mycket lättare att jobba om man kände att man jobbade för någon speciellt!

Nu ska jag äta frulle<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0