Ove- Mannen, myten legenden

God morgon. Min  dåliga uppdatering betyder antagligen att jag har skaffat mig ett liv. Men jag vet inte riktigt om det stämmer så himla bra, jag har knappt något socialt liv alls nu för tiden. Jag känner mig lite som skalman, jag tror jag har en inbyggd mat-och sovklocka.

Men i alla fall i fredags hade jag praktik och åkte in till Stenungsund efter det och klippte av mig håret. Inte jätte dramatriskt men det är riktigt jävla kort där bak! Men jag är nöjd, sedan var jag och handlade lite frukt och grönt som jag sedan hade till kvällsmat. Sedan i lördags jobbade jag på coop 9-12. I frukten, det var svintråkigt! Och bussen hem gick inte förrän 14 så jag tänkte jag kan kan ju inte gå runt och svettas i två timmar, så jag shoppar lite. Så det gjorde jag jag köpte;: Två mascaror, ett torrschampoo, solglajjor, två ´par leggins och en tunika. Sedan blev det stranden för hela den eftermiddagen! Och igår, jag jobbade 10 timmar på golfen. Fy farao vad trött jag var efter det!.

Och jo det viktigaste av allt, jag har nu varje dag sedan i fredags gått upp löjligt tidigt för att gå ut och gå en promenad med stavar i ottan.

Idag tar Alma studenten så jag ska till henne annars är det väl skolan och spanskaprov som väntar... Jag har inte pluggat ett dyft. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0