Onsdag 22,30

Igår efter min tripp in till Stenungsund så hade jag hur mycket som hellst att skriva, jag hade det verkligen i huvudet. Men nu såhär långt senare är det puts väck! Men i alla fall, jag åkte in till coop var där ett jäkla tag och frågade snyggingen om hjälp:) Så fick jag kläder och byxorna var för små, eller jag va för tjock så jag fick killbyxor. För den större storleken var slut, nog macho och ha killbrallor menar jag. Så fick jag även 4 A4an med olika PLU koder(snabbkoder för frukt och grönt) som jag hade tänkt plugga på. Så gick jag till Gina och köpte en tunika och sen köpte jag örhängen på kicks. Och sen åkte jag tilll Kålleträsk och blev körd till jobbet började jobba 5. Trodde jag skulle sluta 8. Men gud så fel jag hade, jag slutade 23,15!! Så det blev inget plugga på PLU koder då inte. Sen gick jag upp 7 idag för att hinna duscha och stryka de nya jobbkläderna. Sen bar det av till coop och jag jobbade från 9,30-20. Idag var det mest kassajobb, det var inte helt kalaskul att det var nyöppning (coop forum blev coop extra) idag, min första dag själv i kassan!

Och i morgon jobbar jag från 8- 16 tror jag. Jag längtar redan efter min lediga dag! Mitt rum ser ut som helvete, jag skulle städat i förrgår, igår och idag. Men jag är ganska okonsekvänt, jag gillar att skjuta upp saker och då blir det så att rummet ser ut som ett bombnedslag. Men man jobbar ju hellre och tjänar pengar än att städa rummet utan betalning!

Men nu ska jag sova och jag har endå inget vettigt att skriva jag är för trött. Men jag skämde ut mig idag !! :D Bluscha som en, jag vet inte vad!

<3

Kommentarer
Postat av: 666

jag kanner nmig grym pa att komentera nu.

2009-06-18 @ 21:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0