Lördag 22,59

Midsommar är egentligen otroligt överskattat. Verkligen, hela dagen går egentligen ut på att hitta en fest och senare gnälla över det dåliga vädret! Och det blir heller aldrig som man har tänkt sig!  Vårat midsommar blev inte alls som vi hade tänkt oss men det var helt okej trots allt :). Men nattbussen hem var det värsta på länge. Massa jävla stolpskott satt och skrek och kaxade mot vuxna, helt jävla respektlöst!

Idag var min enda lediga dag denna veckan, jag är totalnöjd med dagen. Först var jag Linnsan och Camy och solade på Hannas brygga sen gick vi hem till mig och kollade i resekataloger. Och efter det var det käk och sen så badade jag och Camcam det var VÄLDIGT kallt. Tredje gången jag badade iår, men vi var total crazy och hoppade i gud vad kallt det var. Jag frös ihjäl halvt om halvt. Kvällen avslutades med en film hemma hos Linn. Tack för idag <33

JÄVLA BADJÄVLAR SOM INVADERAR SKÄRHAMN, JAG BLIR TOTALT TOKIG. JAG BLIR AGGRESSIV AV ATT BARA TITTA UT.  Topp tre det värsta med dem:

De blockerar cykelvägar och "vägvägar"
De går på bredd och har inte vett att flytta på sig
De köper slut på allt man vill köpa på ICA

Jag fick ett ganska härligt utbrott när vi cyklade från Linn förut och skrek tuuuuuuuuuuuuuut när jag var bakom. Jag cyklade först så de blängde på Camilla :D Hahah, men man kan fan inte gå 6 personer på bredd. Jävla idioter de tror att vi har gångvägar här i Skärhamn, dream on. Vi kan inte hjälpa att i bor tätt som packade sillar. Åk tillbaka till stan!!

Jag känner verkligen min frustration över dem, men när man själv åker någonstans är det hemskt kul att bete sig "turrigt", men hur kul kan det vara och turista i Skärhamn? Kultur, shopping och krogliv !

I morgon ska jag jobba på coop från 13-19 tror jag. Jag känner verkligen inte för att jobba nu när det är så fint väder och allt. Men jag ska sitta i kassan hela dagen så hoppas att det går vägen! Men det lär vara ganska dött. Söndag, badjävlarna åker hem och så är det sista dagen i midsommarhelgen så folk är nog rätt rejält bakfulla.

Pusss och godnatt på dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0