Jävligt ont i halsen!

Min uppdatering det senaste har kanske inte varit något att hänga i granen... Men jag har haft fullt upp det senaste, i torsdags var vi och tittade på UCTs studenten och vädret var helt okej. Sen i fredags var vi i Stenungsund och tittade på nösnäs student. Tycker synd om dem, vädret var då verkligen inte på topp! Så efter det åkte jag och Linn hem till Frida, det var hur trevligt som helst! Sen har jag jobbat både lördag och söndag. Jobba är kanske inte helt kalaskul kanske, men jag måste jobba nu så jag har pengar inför hultan. Sen ska jag köpa lite smink av Ewa också.

Jag tror att min rosa plattttång kommmer på posten idag, jag längtar nått så fruktansvärt. Jag kommer att ha världens snyggaste lilla miniplattång!

PUUUUSSSSSSSSS

Kommentarer
Postat av: Frida

tack så mycket för presenterna :) kanon fina kul att du ville komma också :)

massa kramar:)

2009-06-08 @ 12:09:18
URL: http://fridajivby.blogg.se/
Postat av: Frida

tack så mycket för presenterna :) kanon fina kul att du ville komma också :)

massa kramar:)

2009-06-08 @ 12:09:28
URL: http://fridajivby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0