Hej Sötiz


Idag har jag jobbat hela dagen! Ganska kalaskul för jag jobbade med Pille som jobbade hos oss förra året och hon är nice! Och jag har inte ens skämt ut mig idag vad jag vet, livet leker.

Mamma har köpt väggschabloner till mig på ikea idag, jag är dock lite smått osäker på stavningen. Men dom var ganska fina, men de var lite större än vad jag hade tänkt mig så jag vet inte riktigt vart jag ska ha dem. Mina väggar är ju redan ganska täckta av tavlor och dylikt.

Fick förresten spotiy på min dator igår, det är verkligen kalaskul. Men jag lider utav idetorka, jag kommer inte på någon musik att söka på.- Du kanske vill rekomendera mig något?

I morgon är det måndag och det betyder jobb, men i morgon är det dagens luch de är chill. Men på tisdag ska jag jobba kväll. Jag har ett problem! På onsdag ska jag jobba på coop (i kassan) och det ligger ett papper till mig i kundtjänst där det står koder på-. Sådana koder som man slår in förhand på saker som har ett kilopris, tex äpplen och dylikt. Men när sjutton ska jag ha tid och hämta den? I morgon ska jag jobba, så jag måste ju åka in på tisdag på dagen det känns ju kanske inte kalaskul direkt!

Jag samlar på de nya enkronorna, du vet de nya som är helt crazy randiga på baksidan. De är en historisk grej, finnland blev fritt från Sverige eller något sådant för 300 årsedan. Men jag kan ju verkligen inte förstå varför vi skyltar om det, det lär ju ha vart ganska bittert att förlora en sådan stor bit land. Men i alla fall jag samlar som sagt på det, jag har ganska många nu. Jag tog 4 stycken på jobbet idag. De pengarna görs bara iår i en speciell mängd. Jag lovar att jag kommer att bli rik på dem en vacker dag!

Det blir nog inget med nyheter, det står verkligen inget värdsligt på nyheterna- Det stod att någon har tagit en lejonstaty från en grav. Who cares? Inte det att det är okej att ta en staty från en grav, men har det inte hänt något mer väsentligt i Sverige så är det ju katastrof.

I morgon blir det riktigt tidigt, Emma lilla ska nämligen och trampa cykel klockan sju på morgonen. Men min pappa är lite retarded så vi kommer behöva åka halv sju bara för att han ska få den cykeln som han vill ha...


MAGNUS UGGLA FINNS INTE PÅ SPOTIFY, DET ÄR KATASTROF ! - Han är ju helt underbart bra!


 




Världens näst bästa reklam ever!- hihi nu undrar du vilken är bäst? Jag tänkte ladda upp den i morgon ;)

<3

Kommentarer
Postat av: Frida

Du! Angående PLU koderna på coop.Vi på Willys har samma har jag fått för mig, det var en som frågade det. så jag kan skriva lite sådana koder till dig sen om du är inne på msn i kväll.

kan en hel del i huvudet;) hahahSå de kan vi lösa. så kankse du kan en del. men vi kan prata om de mer i kväll. smsar dig när jag har kommit hem ikväll..

Pusss<3

2009-06-15 @ 13:11:04
URL: http://fridajivby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0