Happpy daaaaaaaaaaay

Vilken underbart kalaskul dag detta blev nu. En dag av glädje. Om jag i morgon gör bra ifrån mig på spanskan så får jag MVG i spanska steg 1, skickar jag in en sista uppgift i Företagsekonomi B (som jag håller på med precis just nu) så får jag MVG i det också. Sedan ska jag jobba en sväng på Coop i morgon också, klockan 17-20! Men nu det bästa av allt: Sitter och gör den fruktansvärt tråkiga företagsekonomin hör hur våran plåtbrevlåda slår igen. Jag springer ut och där är det ett stort tjockt kuvert adresserat till min mamma. Jag sliter upp det och där ligger den MIN ROSA MINI PLATTÅNG i en liten rosa necisär. Shit var jag är på bra humör nu detta känns verkligen kalaskul. Den är svinsöt lägger in en bild på den sen om  jag hinner. Jag ska nämligen med familjen in till stan och käka indiskt :) Bästa jag vet kalas toppen brav dag, nu kan inget sänka mig. !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0