God natt

Okej nu en liten kuggis. Vad gör du när du får världens bästa erbjudande? Hmm kanske tackar ja`? Just precis du tackar ja! Ibland blir man så besviken på sina föräldrar och nu menar jag inte besviken som när du inte får det du vill ha på ICA utan riktigt sur. Pappa fick från en gammal kollega världens bästa erbjudande, nämligen ta med sig familjen och flytta till Guadalope (västinden) i ett halvår. Jag menar vem fan hade inte nappat på det? Men såklart så ville inte min mamma det, pappa vill Julle skulle säkert också vilja. Men nu blir det inget med det. Jag blir så trött. Det hade gällt perioden nov 09- maj10 vilket är den bästa turistsäsongen. ADHD !

Sista dagen på praktiken förut, riktigt sorgligt! Fick en fin bukett blommor och två fina samlar ölglas! Det var verkligen jätte sorgligt,... 

Men i morgon är det SISTA dagen i skolan sen är det SOMMARLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOV!!!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0