God morgon :)

Nu är klockan 7,15 och det är en kvart sedan jag kom hem på min dagliga stavgångspromenad. Jag sitter nu och äter frulle på balkongen jag börjar inte förrän 08,30 så jag tror nog jag gick upp aningen för tidigt. Men vad gör det när solen skiner? Jag har blivit så morgonpigg att det är skrämmande, vid 7-tiden då min familj brukar vakna till så går de runt som zoombies i huset, helt tysta och ser galet trötta ut-. Medans jag vid den tiden redan har hunnit gå på promenad och gjort situps. Så jag är hur pigg som hellst och brukar som vanligt prata en del, men efter ett tag ger jag upp när jag får grymtningar till svar.

Igår gick jag till skolan och skrev mitt spanska prov vilket kanske tog en kvart att göra, sedan fick jag ångest över att jag inte har några sommarskor så jag åkte in till Göteborg. Där träffade jag också Linn, det var väldans trevligt jag köpte mig skor och en tröja. Skulle köpa shorts med, men de jag ville ha fanns såklart ingenstanns! Åkte bil med Göran hem (Linns pappa) sedan var jag hemma en halvtimma eller något sen kom mina kära farföräldrar och hämtade mig så åkte vi till världens ände! Det var så långt bort att jag inte med ord kan beskriva det, helt sinnes var det i alla fall! Ja då undrar säkert du vad jag gjorde vid världens ände. Ja du bra fråga. Jag var på studentkalas hos en av mina första bästa vänner, Alma Samuelsson. Hon tog studenten igår, det var så himla kul och träffa henne! Vi träffas aldeles för sällan! Lycka till i framtiden Alma!

Puss Tjing sen ska jag på mitt första elevrådsmöte idag och sen är det möte med Majken som är studievägledare. Vi ska prata om vad sjutton jag ska göra efter studenten ! Det gäller att vara ute i god tid!

Kommentarer
Postat av: camcam

Dålig uppdatering på senaste :O

2009-06-05 @ 19:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0