Fredag 11.11- önska dig något

Det regnar såklart idag, det är ju trots allt midsommarafton. Men jag hoppas att det går över, det gör det nog. Nu sitter jag i Anjas butik och jag jobbar till två, bara 3 timmar kvar. Sen ska jag ut och plocka blommor och handla lite mat på ica och så. Sen ska vi in till Stenungsund, det ska bli mycket trevligt faktiskt :)

Det börjar närma sig hultsfred nu, jag är faktiskt riktigt nervös. Det är inte alls långt kvar, vi å´ker den 7 juli., Vi har lite problem, men hoppas att det löser sig>! ¨

F´örra året så bråkade jag med en kille ganska mycket, eller nej så kan jag inte skriva då tolkar du det som om jag muckade. Det var han som började, han sa att jag gick och hetsa till allt. Och då startade jag krig vilket i alla fall jag tycker är helt normalt när han sa så. Men han försvarade sig och sa att han bara menade att Viktor hade lyckats hetsa mig till att ta 5 snus samtidigt. Visst, det gick jag och hetsas till men jag går inte att hetsa till allt! Men i alla fall, jag har varit svinförbannad på honom länge och absolut inte pratat med honom. Och idag skickade han en vänförfrågan till mig på face, hur tänkte han? Och jag accepterade, hur tänkte jag? Jag återkommer när jag vet mer <!''

Puss


Kommentarer
Postat av: 666

jag skulle kunna hetsa dig till det mesta

2009-07-15 @ 15:55:44
URL: http://emmmmajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0