177 days left

Som jag sa igår så har Hanna, Anna, Anja och Ewa lämnat landet. Skönt för dem men jag får inte tag i dem så jag börjar bli lite frustrerad. Så ni får hemskt gärna visa mig livstecken! Och Hanna jag tänkte att dagen efter du kommer hem eller så så ska vi åka in till Göteborg och äta grekiskt på vårat traddi ställe, är du på? :)

Igår jobbade jag till 6 sen gick jag hem och läste resekataloger. Sedan var det dags att gå till Pater Noster(vi skulle dit´och äta för Julia fyllde år och lite sånt).  Det började väl sådär för min syster var på fruktansvärt dåligt humör och var fett otrevlig. Men sen gick det över och var ganska trevligt. Sen var hon så taskig mot mig att jag gick därifrån. Då körde mamma mig till Utäng. Jag stannande inte hos Camy så länge men vi gnällde lite över hennes sommarschema. Jag ska strax titta på det nu tror jag, men vet inte riktigt om jag vågar. Vi kommer säkert att gå om varandra och inte vara lediga samtidigt någon gång!

Idag är det min lediga dag, jag har inte något planerat över huvudtaget. Inga tider att passa och det känns helt underbart. Men sen ska jag hem till Camilla och laga och äta matt förhoppningsvis följer Linnsan med också. Jag ska dock upp tidigt i morgon så det blir inte så¨sent..

Nu ska jag nog klä på mig myskläder och gå upp och äta frulle. Jag tänker minsann gå i myskläder hela dagen idag!

Puuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0