SÖNDAG !!

Sen sist har det hänt en del, jag har jobbat som en jäkla gnu. Men i förrgår sov jag och Josse-kosse över hos Frida och åkte igår till DK! Vi var 5 personer som åkte; Frida, Josse-kosse, Jenny, Jessica och så jag då. Det var jätte trevligt, vi tog en dagstur över till Helsingör och shoppa lite.  Köpte lite sprit, bacardi breeze och lite annat :) Glömde såklart kameran, men hoppas jossekosse eller Frida lägger upp dom :)



I övermorgon åker jag till hultsfred, jag är så nervös så jag tror att jag smäller av. Pimpade min laddare till extratelefonen nu :) Jag spyr typ av nervositet. Jag kan inte skriva mer nu, jag saknar insperation.



Är ensam hemma som vanligt och hade tråkigt så jag gjorde en fin jorgbusspaj i den fina formen jag köpte till mamma i dk :)







I fredags var förövrigt min första lediga dag i det fina vädret och HELVETE vad jag brände ihjäl mig. Jag såg ut som en kokT hummer. Ingen vacker syn alls faktiskt! Men nu har det lagt sig tror jag, men jag har förtfarande ont i skinnet! Men på kortet från gårdagen ser jag mer brun ut faktiskt.




Här har vi också min nya favvolåt efter roadtripen!


Kommentarer
Postat av: Frida

Va gott med paj ;) vi får hitta på något sen när du ha rkommit hem från hultan :) de kommer gå kanon inget att vara nervös för.:)



SJukt kul att du följde med till DK.



Puss <3

2009-07-05 @ 18:25:06
URL: http://fridajivby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0