sonisphere hultsfred 09 <3

Hemma igen efter en hård helg. Fy fan vad skoj det var, tack för det cutipaj!


Dåliga saker:
Det var nästan bara hårdrockskillar/ scary killar på hultsfred. Jag blev bjuden på knark-. Min ipod är borta. Vi hade för mycket folk att vara med, så det blev att man dissade alla :/. Langosen var inte lika goda. våra mobiler dog :( vädret var åt helvete !

Bra saker: vi fick köpa dricka i öltältet, vi hittade sötisar,  jag skickade fyllesms till sötis viktor kl 16 :D, the hives var svinbra, vi var uppe hela nätterna och ragga fjors :D,

Nu orkar jag inte mer. Ska fan upp 04,30 i morgon :S ska jobba :(.

R.I.P min ipod / flower power Emma Johansson

puss

Kommentarer
Postat av: camy

hahahah fan va kul vi hade trots allt :D

jag längtar så tills nästa vecka :) Hoppas de blir lika KUL :D !!

2009-07-21 @ 13:45:42
Postat av: tilda den vilda

Herregud, Leta fjors? ni har ju varandra! OH MY GAAD!

2009-07-25 @ 20:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0