I'm Shipping Up To Boston - Dropkick Murphys



Farväl alla ni där hemma. Detta kanske blir det sista jag någonsin skriver. Men om jag dör hoppas jag att jag i alla fall har haft en sjukt jäkla bra helg. Ska nu iväg och jobba sen fixar jag mig på jobbet så åker vi till hultsfred (L). För i morgon ska jag se metallica och the hives m.m :D. Hoppas du är fett avundsjuk! Men jag är sjuk fortfarande så de är inte kalaskul. Och ännu värre, vi kommer hem på söndag och på måndag börjar jag klockan 6 i stenungsund :S Life's hard!

Synd att jag inte visste hur bra Dropkick var när de spelade på hultsfred. Jag och Camilla var där en stund men kunde inga låtar så vi drog. FAIL!

pUSSPUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0