Fredag kväll / HELLO NO LIFE

Det här med folk som ringer med dolt nummer är inte roligt! Tror dock inte det är pedofil kenneth! Men det ringde mig i förrgår eller om det var igår vid 9tiden jag svarade så klickades jag. Sen ringde det igen och det var en kille som bad om ursäkt för att han klicka mig. Sen prata vi på om allt möjligt och han hade tydligen hört saker ifrån hultsfred :S Så han måste helt enkelt känna någon jag känner. Jag frågade några gånger men det var lönlöst. Scary!

Igår gick allt åt helvete, glömde nyckel och chefen blev arg! Han sa att jag kanske inte kan vara ledig nästa vecka (JAG SOM SKA PÅ YRAN). Men idag var har trevligare men det blev halv kaos idag också vissa gånger. Dock blev det krig såfort jag kom hem. Jag är svinsur och har inget att göra, Tror jag ska sova! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0