ALLA SKA MED !!

Hej sötiz :)

Vaknade nu 3 timmar innan klockan ringde av att min hals inte riktigt är med i matchen. Men vad gör det när man ska på Sonisphere i helgen? FETT kommer det att bli! Jag är laddad till tusen. Laddar just nu med the hives !

Ännu bättre, idag lyckas förhoppningsvis Camilla få ledigt fredag vecka trettioett. OCH DÅ ÅKER VI TILL STORSJÖYRAN, FUCKERS! Jag är så taggad att jag inte vet vad jag ska ta mig till, det hade varit så jävla underbart. Tänk killar från norrland, i just love their dialect ! Andre och Alex "bröderna" ifrån skåne åker med i så fall :) !!

Igår färgade jag mina lashes by the way. Det blev fint, men jag har ju inga direkt burriga lashes, så kommer nog att använda alla tjejers bästa vän endå (mascara).

Jag SAKNAR hultsfred!
Om du inte orkat att titta på klippen ifrån min facebook så MÅSTE du se dem nu:

 

 

Fick just sms av butikschefen på Coop nu, han ville jag skulle jobba en timma extra. Så ska jobba från 14-20, fett värt det för det är bara kassa tid :D

Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0