3 days left -....

135 dagar kvar tills jag blir myndig! Det är helt fucking amazing! Jag har ägnat hela morgonen åt att hitta en tatuering som jag vill ha. Jag vet precis hur jag vet hur den ska se ut, jag har aldrig sett någon som har en sådan.- Och jag hittar aldrig något. Igår innan jobbet satt jag på snusboa i std och bläddrade i typ 10 olika tatueringstidningar, men  utan större resultat.. Jag ska i alla fall tatuera blommor i nacken, och jag hade tänkt göra det på min födelsedag :O

Hittade denna som jag tyckte var riktigt fin!



Så nu igår öppnade jag ett nytt sparkonto där jag ska spara till tatuering och det andra till en resa. Lycka till Emma lilla säger jag då. För jag är nämligen sämst i världen på att spara. Men jag ska försöka tänka på att spara pengarna för jag har velat tatuera mig i flera år!

Idag blir det jobb på Coop från 17- 22,15 :) Mindre kul att bussfan inte går förrän tjugo i tolv så kommer att spendera min lördagkväll på en parkbänk- Very nice.

Men nu ska jag försöka städa lite, bädda och sen packa lite till inför trippen till norrland på tisdag. :)

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: 666

tatuera en sån tatuering som på bilden, dom är läckra.

2009-08-03 @ 15:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0