1 fucking dag kvar. Hej hej norrland och hejdå Tjörn och västkusten!

Så ja nu är det snart äntligen daX. I morgon åker vi till norrland!! Men vi har jobbat som svin båda två så det är inte som hultsfred, då var i alla fall jag så nervös att jag trodde jag skulle avlida. Kanske är det för vi nu vet hur festivallivet funkar som vi inte är nervösa? Men i alla fall, det ska bli jävligt grymt skoJ! Min kärlek är dock sjuk, så hoppas att hon blir bättre tills i morgon! Dock jobbar jag 6-12¨i morgon.

Jag ska lätt smsa sötisen som jag träffade på sonisphere och säga att han ska komma dit. Det är ju bara 18 mil för honom, det är ju som härifrån till Ullared! Inte för att han kommer komma, men det är ju lätt värt ett försök ;)

Nu har jag faktiskt laddat med johnossi nästan hela veckan, very nice. Hoppas jag i alla fall kan några låtar!

Ska i morgon på min rast byta en foundation för Camy och shoppa bra och ha grejer inför yran :)  KÄNN PEPP!!


PUSS OCH KRAM, Uppdatering dröjer !

Kommentarer
Postat av: Anonym

söt du är :)

2009-08-06 @ 17:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0