Waaaar!!

Woho nu har vi historia. ´Har haft spanska , engelska och sutar efter denna lektionen nog nödvändigt...
Men hade sovmorgon till 9.15 helt amazing endå. Är fett trött efter gårdagen. Då var jag och Camy hos Jonas och Anton och kolla på film och så. Hur kul som hellst och en bra film med:) Så kom Lisa förbi en sväng också, mycket trevligt.

Idag måste jag och Camy faktiskt plugga. Känner faktiskt att jag har fett mycket att göra. Hela veckan är faktiskt lite ångest, men jag hoppas verkligen att det händer något i veckan annars blir jag ledsen. För sjöfartarna ska snart på praktik och vad ska ni göra då liksom.

Och så är vi bjudna till Linnea nästa helg med hoppas jag, det ska bli mycket intressant endå.


Kommentarer
Postat av: caammyy

Tack för en trevlig helg gumman :) '

veckan blir nog lyckas :) får hoppas de iaf ;)

<33

2009-01-26 @ 19:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0