Vilket team vi är...














Vi lekte med Mini Anne idag i skolan. Så fruktansvärt B kändes det va. Den kändes ju inte direkt som om den var av bästa kvalitet. Men det där med HLR (Hjärt och lungräddning). Frågar du mig om jag kan det så säger jag nog ja. Men grejen är ju taskigt nog mentyvärr sant att man faktiskt inte vill göra det på vem som hellst. Självklart man kan göra de på sin familj, släkt och vänner. Men sedan utanför bekantskaps kretsen, är det en vanlig person så klart man kan göra det. Men om det ligger värsta sunkiga personen där så kan jag ju faktiskt inte säga att jag vill trycka mina läppar mot dennas. Men det känns endå inte snällt och lämna den att dö, men samtidigt så känns det inte okej att göra mun mot mun metoden direkt.

Var en sväng hos Anna och Ida idag och lämnade julklappar, krya på dig Anna. Det verkar ju inte hända något speciellt i veckan vilken känns väldigt tråkigt när sjöfartarna åker ut på praktik från och med nästa vecka. Hade vart mycket roligt med ett sista party. Jag känner att både jag och Camy är peppade med tanke på att vi var sjuka i helgen. Men vi får se hur det blir.

I morgon har jag praktik, första gången sedan den 17 december, jag känner mig faktiskt riktigt nervös. Jag hade nämligen tänkt fråga om sommarjobb, därför är jag extra nervös. Och inte vet jag vad jag ska ha på mig heller, skandal. När jag får studiebidraget ska jag i alla fall till Gina och handla lite "bankiga" kläder av Camy, om det nu finns sådana på Gina :)

Och så måste vi plugga i veckan också, har fått en superseriös uppgift i Ekonomi B. Men muntligt igår kändes det endå som vi visste vad vi ville och vi verkade vara mycket överrens om hur vi ska göra på det hela jag och Camy. Och så på matten idag asså vilket team vi är, vi två<3

Vädret här är inte att leka med här heller. Tror att det är +gradit, men kan ju inte ens säga att det är ljummet ute. Snarare svinkallt. Och jag visar mig hellst inte i mössa heller så svinkallt var verkligen ordet. När jag cyklar till skolan får jag astma av kylan också. Det är inte att leka med. 

Och nu i veckan så ska jag och Camy köpa biljetter till hultan, och hur coolt är inte det? Du tänker säkert vad fan ska två fjors dit och göra. Och ja du vi ska dit för att ha skoj helt enkelt, och the killers kommer ju dit. Jag önskar verkligen att min älskade Håkan Hellström också kommer, men kan inte annat än att hålla tummarna. !

Och sist men inte minst  om 313 dagar, 6 timmar och 6 minuter så fyller jag hela 18 år.

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Camyyy

min äääälskade emmaaaa, <3

längtar till hultan :D

2009-01-27 @ 22:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0