Sunday morning

Jag har vart lite bissy så jag har inte orkat skriva, eller bissy och bissy mest sjuk om jag ska vara helt seriös. I torsdag tyckte jag mest synd om mig själv och i fredags så klippte jag mig och färjade håret ) På kvällen var jag och Camy hos Hanna. Och igår så hade jag och Camy mysig kväll laga mat och så och sedan kom Anton och Jonas förbi typ :)

Men någon har inte helt rent mjöl i påsen eller vad man brukar säga så jag är lite lätt upprörd. Och så har jag brutalångest över en ekonomi inlämning. Men men what ever det går nog bra jag har ju Camy :)

O´ch senaste nytt love is in the air kanske, så frutansvärt superkul. Jag säger bara en sak undra vart detta leder, och inte nog med detta vi är med på båda sidor lixom :)

I veckan så kommer jag bli så illa tvungen till att plugga inte helt kul kanske, men man måste även göra tråkiga saker.  Men förhoppningsvis kommer det hända skoj saker också :)

Jag har inga bra skor för detta vädret jag är så rastlös jag vill gå ut och gå men får inte för mamma. Hon säger att jag kommer att bli sjuk. In her dreams typ. För jag ska faktiskt till skolan i morgon. Jag och Camy har shoppat biljetter till Göteborgs horse show nu. På fredagen, det ska bli sinnes roligt måste jag säga :)

Jag är verkligen upprörd, asså detta är inte okej verkligen inte. Jag ska träffa Lisa sedan i alla fall det ska bli mycket givande.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0