29 / 1 - 2009

Har visst glömt skriva lite, men jag har vart ganska upptagen. I tisdags (tror jag) den 27e så fyllde min farmor i alla fall 64 år så det var lite folk där på kalas. Men jag var inte med på kalaset, jag satt med två av mina kusiner, mamma och Christoffers flickvän och hade det roligt i köket i stället. Tyvärr var inte min kusin där, Sebastian, vi har ju lite och prata om. Och han ignorerade mig på facebook gör man så? Svar nej det gör man inte, det är inte okej. Men trevligt och träffa Christoffer som jag inte sett sedan förra julen. Och hans flickvän Frida var verkligen super gullig, jag har inte träffat henne någon gång innan nämligen,.

Sedan den 28e igår då asså så praktiserade jag, det gick helt okej bra. Men jag var verkligen nervös om man säger så, men jag lugnar väl snart ner mig jag också. Efter Camilla kom hem från sin praktik så cyklade vi till Jonas och Anton och kollade på film och så. Väldigt trevligt tycker jag. Fastän filmerna tyvärr inte var något att hänga i granen. Så kom det en massa andra fjors och stormade. Nästa vecka så åker de ut på sjön så vi tänkte säga hejdå.

Och idag den 29e så har det inte hänt något, hade en liten sovmorgon. Och två lektioner, känner inte att jag lär mig något över huvudtaget. Man brukar inte tycka att det känns onödigt att gå i skolan. Men sådant är tyvärr mitt fall. Så cyklade vi hem till Camy en sväng och nu så är vi hos mig. Camilla ligger i min säng och tittar på Andra avenyn, jag har redan sett det senaste avsnittet. För en lite stund sedan när jag var och hämtade min mobil så hade jag 2 missade samtal och ett sms ifrån min filippinska smsvän. Så himla roligt, jag glömde ju smsa hejdå så jag skickade ett sms förut och skrev att jag var hemma i Sverige och att det var mitt vanliga mobil nummer. Ganska spännande endå, men om han ringer igen kan jag inte med och svara det blir för dyrt för honom stackarn. Han borde ju snart märka att de är mer än 15 gånger dyrare att smsa ett svenskt nummer.

Och nu håller Camilla på att somna med, och det är inte okej!! Så tjatar jag på Lisa att hon ska tjata på Linnea så att hon åker med till Hultsfred. Det hade verkligen vart hur skoj som hellst. Och Linn ska på 80-tals fest och jag lovade henne att hitta lite bra örhängen, men jag hittar dem inte! Men hon fick låna supersnygga leggins och nagellack av mig :)

Jag hade vart lite sugen på bio idag egentligen men det kanske är lite sent vad vet jag ;)



En osminkad Emma och en grymt stor Sune!



Jätte stor / söt / galen Sune.



Ja vad ska man säga? Camy goes Crazy



Good bye !

Kommentarer
Postat av: Caaamyy

bio snart då gumman :)

syyns på bussen <333

2009-01-29 @ 14:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0