31/1 2009 klockan 17,06



Åkte med pappa in till Stenungsund, stannade på Sörängs på vägen och jag köpte mina favorithörlurar från KOSS.
Och en nagelbandsolja ifrån Apoliva på Apoteket, för jag har iprincip slutat bita på naglarna. Men när de blir över en viss gräns så går de av för de är alldeles för sköra- Så nu ska jag ta hand om dem seriöst och börja massera nagelbanden och använda mitt stärkande lack, fila dem ska man tydligen också göra :)


Jag hyrde en film när jag var på Stenungstorg med, 15 kr. Jag menar det är ju skam inte dyrt, på Jimms kostar det ju 55 kr att hyra en film. Jag hyrde en skräckfilm som hette 5ive girls. En religös skräckfilm typ, helt okej men inte ett dugg scary. Jag har inte sett en riktigt bra film på länge, sedan jag såg på Wild Child. Som föresten hade biopremiär igår. Så om du ska gå på bio tycker jag verkligen att du ska se den. Jag tänkte på planet, woho en fjorsfilm den kan jag se på. Men det var verkligen inte som vilken fjorsfilm som hellst, mycket bättre.

Träffade Linn på bussen hem också hon hade vart och shoppat det sista till den 80 tals festen som hon ska på idag. Hon hade köpt ett fult halsband och fula örhängen :) Eller de var väl coola men inte sådana som man har på sig i vanliga fall kanske.

Bara 309 dagar tills jag fyller 18, inte dåligt! Ja vad ska jag hitta på idag då? Jag får väl titta på tv eller något hela kvällen. Kul kul- Eller ännu värre jag tror jag ska plugga nu för jag har läxa tills på måndag om jag inte minns fel. SÅ nu är jag nog så illa tvungen att plugga.







Ja detta var dagens shopping "fynd". Hörlurarna kostade hela 199 kr (har tidigare köpt dem för 129 kr) Men nagelbandsoljan var okej billig, den kostade 50 kr.


Kommentarer
Postat av: Frida

fick du köpt dig en nagelbandskräm :)

2009-02-01 @ 15:11:02
URL: http://fridajivby.blogg.se/
Postat av: cArro

jag har bestämmt mejj att sluta bita på mina naglar meed:Phaha, går riktigt bra (än så länge) :) Puusss

2009-02-01 @ 15:42:38
URL: http://carolinemellqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0