torsdag

Idag har vadret vart som hela veckan dvs at helvet., regn o skit. men hindrar det mig stenhard som man ar? Svar nej/.

Maste saga att Hitler inte kunde vetat mycket om andra folkslag om han valjer att utrota judarna. Hade jag vart i hans sits hjade mitt val sett anorlunda ut. Jag hade dodat korianer, kineser och japaner. Men korrisarna dom javlarna skulle fa lida mest. JAg hatar dom sa mycket att ja inte kan beskriva de med ord har. Vi kan borja sahar, de behandlart lokalbefolkningen som om de vore slavar. De ar fula, feta och ackligt vita, badar med klader. Det ar bara sanna saker som man  blir grinig av men ja kan ju saga sahar de ar inte de varsta. de ar overallt, syns o hors hela tiden, tar kort pa varandra helt sinnes kort mitt i folkmassor,. hAR Du inte traffat pa dom sa fattar du inte vad jag pratar om. igar tex nar vi va pa tur sa dansade infodingarna folkdans. vad gjorde den tjocka feta ackliga korianen da? jo hon sabba hela skiten. Hon stallde sej framfor o gjorde narr av dom. dJUren i havet koraller och sant far m,an inte peta pa. De idiotiska korrisarna tog upp en 5 , 6 stycken o posade och skit pa land. de holl pa i en halvtimma. jag blev sa upprord att ja holl pa att borja lipa/ Hade jag haft nagot att skada dom med sa hade jag inte tvekat! Jag ar fett upprord nu med, filippinarna hatar dom med. De har ingen respekt for andra manniskor, de hatar vita manniskor., de har ALLTID stativ nar de tar kort aven pa sig sjalva. De gor Y tecken med fingrarna aven pa seriosa kort. VUXNA MANNISKOR. JAG VILKL TYP DO NAR JA SER DOM ELLLER RATTARE SAGT JA VILL DODA DOM. Sa har dom varldens omognastye klader typ hej ja gar i 5an.  Jag kan nagra ord pa deras fucking sprak med. Kan saga noff noff , vov vov och alskling. tyvarr kan jag ionte saga nagot mer passande till acklen.

Men nu till nagot roligare. De ar ett liveband som spelar har varje kvall, pa dagarna gar sangaren runt o spelar for folk. Han kom ihag att ja hette Emma, han va sa sot. Han spelade en tryckarlat o sa men var har du din partner, ja bah min sis? Han bah de ar ju bara o ta en de blir inte svart hahaha. Sa sa pappa  att min kille va i soul i korea. Assa master bor ju dar, hgahahah fett kul faktiskt .

Nu kommer ja snart hem , sista soldagen i morrn om de ens bliur fucking sol. puss ar du kines eller japan eller korri och blir grinig pa mig nu sa sager ja bara : ar du en idiot som beter dig som dom ja beskrev hatar ja dej, annars har ja inget emot dej.

Kommentarer
Postat av: 666

haha, du e för rolig du emma.

2009-01-15 @ 10:19:33
Postat av: linnsan

tro mig, jag vet hur dem är !

2009-01-15 @ 15:09:42
Postat av: cammy

2009-01-15 @ 16:21:04
Postat av: camy

fan va de dampar jämt jag ska kommentera :S

aaah erkänn sånna är störande? åh dom finns fan

i vartenda land man åker till...

dammmmp!

2009-01-15 @ 16:22:07
Postat av: Elin

Tja Emma:D <3 Har du många besökare eller?:D

2009-01-15 @ 19:31:39
URL: http://elinelvesten.blogg.se/
Postat av: elin

hahah:D tack! Det är väldigt svårt att förklara hur man gör, men jag kan hänvisa dej till sidan: http://designadinblogg.se. Där kan du typ gå in på bakgrunder och sen typ "gör din egen header". (sorry att jag skriver typ hela tiden med det är typ). hahahXD. Jaaaa, du får gärna komma hit och kolla:D <3

2009-01-18 @ 21:43:47
URL: http://elinelvesten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0