Torsdag

Kul att jag fortfarande är sjuk inte alls kul. Jag känner ju att jag borde bli frisk när jag äter party piller



Men sedan ska jag och Camy ner till my way och shoppa horse show biljetter och fritidskort. Mer än roligt!

Mitt ladda ner program fuckar sig sinnes mycket. Jag som har maaaaaaaassa bra låtar att ladda ner och det spelas en svinbra låt på mtv ofta och den heter i-rony men jag hittar den verkligen ingen stanns. inte ens när jag googlar på det. Skandal.-

I morgon ska jag klippa mig och färja håret, det ska bli spännande :) Om jag mår som idag så blir det dock ingen praktik för mig i morgon heller :S

<3

Kommentarer
Postat av: caaamy

de är örjans party piller inte dina :(

2009-01-22 @ 22:59:08
Postat av: Emma Johansson

men jag kind of har fått dom :DD__D

2009-01-23 @ 09:42:37
URL: http://emmmmajohansson.blogg.se/
Postat av: Carl

kan det bero på att låten heter Ironye ;??

2009-01-23 @ 15:13:19
URL: http://carlandersson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0