Still in bohol

Hej pa er och ja ska bara saga till mitt forsvar att ja ej stavar som en kratta de ar det fucking javla tangentbordet som bara hoppar over vissa bokstaver!

idag ser ja ut som en akta turre, pinsamt. har en puerto princessa t-shirt o svarta shorts o flippflopp. kallstid bukar man kla upp sej , men inte jag idag. ja ar trott de har vart daligt vader sa ja har legatrt o glott pa amerian idol i ex antal timmar, ganska najs enda.

det ar fett varmt enda, det har inte hant ett piss. eler a de hander samma sak varje dag. forsaljare skriker och jobbar sig. anf\dra vanliga killar skriker. eller a har fatt massage ett par ganger och fixade naglar och filade fotter och sant. javligt najs enda kanns varsta lyxigt.

ska nog fixa tarna i morgon. ! haha kakar ananas varjedag, valdigt gott.

igar trat\ffa ja mamma julle o pappa en ny bastis. en filipion unge pa 3 ar kanske. hon hade en glassig klanning och fina skor och sa och sa lag hon i vattnet o badade. sa vi lekte med henne hon snacka bara filipino o vi snack svenska med henne. hon var den roligaste ever hon var som en durael kanin! bato tror ja sten heter. hon skule hela tiden harma oss. mn det roligaste var nar ja lag o kravla runt i vattnet o hon satt pa min rygg o skrev COOOW !! De har ju inga hastar har de rider pa kossor, fett kul!

varfr ar adrig nan inne pa msn nar ja ar inne? daligt! ! pusspusss

Kommentarer
Postat av: 666

haha, turre,:D

2009-01-11 @ 17:43:42
Postat av: caammyy

Nu hoppas jag skam du fått mitt mail :O

2009-01-11 @ 22:30:41
Postat av: caammyy

nu hoppas jag skaam du fått mitt mail :O

2009-01-11 @ 22:31:32
Postat av: caammyy

nu hoppas jag skam du fåttm itt mail :D

2009-01-11 @ 22:32:22
Postat av: camilla

Nu hoppas jag skam du fått mitt mail :D

2009-01-11 @ 22:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0