Hola

Hej hej igen shit va ja lagger pengar pa datatid assa. ! Men de ar nog vart det tror jag !. Me n idag var det den varmaste dagen eer. Vi hade 50 grader i solen tror jag. jag skollades ja ar BRAND NU ! Totakraftig! Fyfan. mEN DEt gar la over. du maste tycka de ar fett trakit och lasa min bl9ggg for ja inte skriver natt skoj. Men de hander inget direkt. eLLER jo varje gang jag gar sjalv far ja jnya vanner. Alla maste ycka ja ser snal ut eler natt ganska skoj ALLA pratar med mej nu syftade jag pa turrar och urivanare!!! fett trakigt att nastan ingen mailar mig ! men nu va camy o lisa inne pa msn iaf dagen ar raddad ! Mi alskade jason har ej addat mej pa facobook an :( mega trak, ja bara antar o vantar. borde ma inte kunna soka pa ty jason i hongkong? nagon som vet ? ja nu kommer ha snart hem den 18e ! pussspusss

Kommentarer
Postat av: Hanna

Sorry att jag inte har svarat:/ men nu har jag svarat iaf. :) haha du stavar så underbart.

2009-01-10 @ 15:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0